en orättvisa och en rättvisa.

Det här med att jag hade återerövrat min hälsa var ju förstås ett grymt skämt. Det hade jag inte. Jag hann träna två gånger innan halsen började bråka igen, och de senaste två dagarna har det varit snäppet värre till och med. Så idag ska jag köpa Kan Jang, eftersom att mina vitlökstabletter och citronpress inte riktigt verkar göra susen. Tröttsamt var ordet. Men annars börjar det bli vår ute (!!!) och man kan faktiskt cykla ordentligt igen! Sen föreläsning en dag som denna, ett nästan färdigt PM och ikväll blir det kvalitetshäng med järngänget. OCH! Det bästa. Taybeh finns nu som beställningsvara på Systemet! Alltså. Bäsa grejen. Så fort deras hemsida har blivit lagad ska det beställas en låda på 24 flaskor av detta fantastiska öl. Gott öl för en god sak. Om bara hälsan ville komma tillbaka också skulle det ju kunna vara riktigt bra nu.

Kommentarer
Postat av: JP

Man ska alltid kunna beställa vilket öl man vill genom Systembolaget. De hävdar gärna att det inte ska gå en del gånger

2011-03-07 @ 12:30:06
URL: http://jpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0