stormen efter lugnet.

Världens chillaste dag på jobbet och sista timmen händer plötsligt allt samtidigt. Fler grejer än vad som sammanlagt hänt under hela dagen sker på en kvart. Besökare kommer, telefonen ringer, jag spiller ut kaffe över halva skrivbordet, leverans kommer, kortet funkar inte, jag fastnar i hissen, jag får springa ut och runt och ner igen, en chef vill informera om ett par viktiga grejer och folk får vänta och blir sura. Detta sker förstås även när kollegan är på lunch, så jag själv får flänga som en tokig. Man brukar ju tala om lugnet före stormen, men här kom den alltså, själva stormen. Puh. Tur att jag snart slutar och får återhämta mig med Frida och Skansen! Hurraa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0