Hej och hå.

Jag fejjar och har mig. Tvättar rödvinsmattor (heja vanish!), skriver packningslistor och laddar mp3-spelare. Jag borde väl packa också, åker söder över imorgon bitti. Till Göteborg närmare bestämt. Där det kanske är sommar!? Det är dags för en återträff för alla som varit ute för Equmenias räkning som praktikanter och volontärer under åren. Trist nog verkar det inte vara så väldigt många från min årskull som kommer, men några styckern blir vi i alla fall förhoppningsvis. Häng, fika, udvärderingar, festkväll, andakter och inspirationsföreläsning med Pelle Strindlund. Som Malin förhoppningsvis ska intervjua till Polmagasinet också, och som jag i så fall ska försöka fota lite snyggt. Blir nog en bra helg, de 800 kronorna i reskostnader till trots!
.
Och en nästan ännu bättre grej är att jag ska få träffa min fina syster i Götet också. Hon pallrar sig från Borås för att luncha/fika/hänga med mig! Det blir fint.
.
Men först; packa lite, plugga lite, hänga lite tvätt och gå på föredrag med Gudrun Schyman och Maria Abrahamsson på Ekonomikum.

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

sv: aaah, visste inte vart jag sparat bilden ifrån, men självklart har elsa ett rosa piano ;)

2011-04-11 @ 15:06:28
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0