kontrakt och grejer.

Jag ska försöka liva upp den här bloggen med lite bilder så småningom, men än har inte tid funnits riktigt. Dock har jag gjort en massa annat. Jag har varit på storslaget kalas i en gigantisk villa där man nästan gick vilse, jag har haft min sista föreläsning i delkursen Politisk teori, skaffat Friskiskort, jag har lämnat in mitt första PM om Rousseau och idag har jag även skaffat bibliotekskort och jag har skrivit kontrakt! Jag har fått ett studentrum på Ansgarsgården, ca 100 m härifrån. Tillträde första oktober, så fort går det. Men det känns väldigt skönt, ett förstahandskontrakt i en korridor på fyra personer är ju verkligen inte fy skam. Första tentan är om en vecka, så låt oss hoppas att flytet fortsätter (peppar peppar). Snart bär det av till Friskis för att testa på dans fuego! Hurra!

Kommentarer
Postat av: Klara

ansgarsgården, dom gamla trakterna! vad kul, grattis! :)studentlivet verkar klä dig :)

2010-09-14 @ 19:27:06
URL: http://passazlatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0