ett egentligen totalt meningslöst inlägg.

En bra lördag alltså. Efter att ha fått både CSN och min sista lön kände jag mig rik och passade på att ta en första heldag på stan med Siri och Frida. Köpte det dyraste sminket någonsin, nu har även jag fallit offer för mineralpudertrenden. Men det verkar ju bra! Köpte ett startkit, asadyrt men ändå prisvärt. Tre fina borstar och fem sorters produkter för en tusing. Tänk vad enkelt det är att göra av med pengar. En massa annat blev det ju också, så jag har inte riktigt vågat räkna efter hur mycket det blev. Men vadå, vad ska man ha pengar till om inte handla för dem? Kan man ju fråga sig. Men en dag helt utan plugg var nog faktiskt vad jag behövde.
Imorgon dock. Imorgon behöver jag faktiskt plugga. Och tvätta. Och diska, och dammsuga. För på eftermiddagen kommer modern på besök! Då blir det sightseeing, sushi och häng. Det blir fint. Fin helg alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0