en välförtjänt uppdatering.

Bloggen är verkligen lidande. Stackarn. Men jag har ju tusen andra saker som ska göras först, och inte ens dem känns det som att jag hinner med. Så tyvärr. Ni får nöja er med dessa få rader.
Just nu är jag mitt uppe i delkursen Politisk Teori, och vi har tenta om två veckor. Innan dess ska vi hinna plöja Rousseau, Thomas Hobbes, Karl Marx och John Stuart Mill, m.fl. samt skriva ett PM till på tisdag och ha seminarium. Lägg därpå reccegask, brännbollsturnering, engagemangsmöten, utgångar och, som jag ska flänga iväg på nu, inköp av träningskort på friskis, samt ett styrke-medelpass. Dödsdomen hänger över mig, men nån gång ska man ju sätta igång igen också! Och när man sitter stilla och läser såhär mycket så behöver man röra på sig lite grann ibland också.
Och idag har jag fått låna en väldig massa böcker om politisk stuktur, byråkrati och förvaltning, hurra! Så behöver jag inte göra en lika galen grej som till den här kursen och köpa allt nytt. Fy vad ruinerad man skulle bli.
Men nu! Nu ska här styras upp. Träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0