söndagsfint.

Jag känner mig ledig idag. Jag är lite trött från gårdagens inflyttningsfest i Flogsta där vi var kanske 50 personer i en två och dansade till nittiotalshits och ritade på väggarna och drack vin. Hur fint och roligt som helst. Vid tvåtiden cyklade jag hemåt och somnade gott. Men idag har jag varit och ätit brunch på Göteborgs nation med Siri, och det var ju hur bra som helst. 60 kronor, jag är lite kär i nationerna här i Uppis. Och när vi ätit våfflor, scones och äggröra till vi knappt kunde stå rakt cyklade jag hem i duggregnet, tände ljus, satte på Winnerbäck och läste bloggar. Så himla längesedan jag kände att jag kunde ta mig lite ledig tid. Fint ju. Om ett tag ska jag kanske läsa de där kapitlerna som jag har kvar att läsa tills imorgon. Om ett tag. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0