fix och don.

Packa packa packa. Idag är på ett sätt precis rätt dag för att bara hålla på och fixa och dona med såna grejer, då jag nog inte skulle palla göra nåt annat. Rätt sliten från kalaset igår, men roligt var det. Och man vet att man inte bor i stockholm länge när man är bjuden på fest i huset rakt över gatan. Väldigt smidigt alltså.
Men nu har jag precis hämtat nycklarna till nya rummet och mobiliserat mina snälla hjälpsamma vänner, så imorgon ska det bäras grejer! Nu ska jag packa vidare och baka muffins som tack för hjälpen tror jag minsann.
Puss på er hörrni.

Kommentarer
Postat av: Lauritsmolly

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-04-08 @ 13:36:27
URL: http://lauritsmolly.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0