Dagens stolthet

Jag har lyckats programmera min tv! Som vanligt ringde jag till pappa i ren teknisk frustration, men han sa bara att Det där är ju jättesvårt över telefon. Jahapp, tänkte jag. Och började trycka på diverse olika knappar, och efter många om och men hade jag faktiskt lyckats få i alla fall de mest väsentliga kanalerna på rätt ställen! Hurra hurra, jag är inte helt och hållet teknisk invalid trots allt?
Jag är även lite smygstolt över att jag har pluggat ganska duktigt idag. Fast jag borde förstås plugga mer. Fixat lite mer i rummet, fått det både beboligt och rent av mysigt. Trivs. Köpt en dörrhängare som var för mesig för min robusta dörr, attans. Får bli att lämna tillbaka imorgon kanske.
Dagens godaste var att jag lagade lax, ris och avokado till middag. Det smakade nästan som sushi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0