Torsdagsnöjen.

Åh, jobb, jobb, jobb. Idag kopplar jag samtal och har varit alldeles för nära att klicka hem en herrans massa kläder och krimskrams på nätet. Farligt farligt. Men jag lade band på mig och läste den här krönikan av Hanna Hellquist istället. Det var välprioriterat faktiskt. En väldigt fin krönika, vill jag påstå. Läs, hörrni!

Efter jobbet ska jag träffa Sara i Gamla stan. Vi ska äta våfflor på ett café dagen till ära och sedan gå på gratis-standup. Det blir ett gott torsdagsnöje. Och jag lovar att vara hemma tidigt så att immunförsvaret får fortsätta sin återhämtning.

Förresten har jag varit dålig på att fota på sistone, som ni ser. Jag hoppas att det blir bättre snart. Det ser ju så grått och trist ut annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0