torsdagsgöra.

Jag har lust att skriva något insiktsfullt och fyndigt om nåt litet och till synes obetydelsefullt, men allt jag kan tänka på är att jag är fett irriterad över att halsontet pendlar mellan hopp och förtvivlan, samt på alla idioter som ringer till telefonväxlar. Men för att lysa upp denna gråa torsdag arbetar jag åtminsone iklädd min galna ljusblå åttiotalsblus med vita prickar och någon typ av inbyggd scarf. Det livar ju upp något i alla fall. Ikväll ska jag baka mina numera världs(?)berömda muffins i fina formar inför morgondagens spelkväll hemma hos Josse. En bra tradition vi startat där, sällskapsspelandet. Vi ska äta italiensk risotto och dricka vin också. Och äta mängder med muffins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0