En bildsummering från Hälsinglandlandet.

Igår kväll kom jag hem från landet. Var där i ungefär 5 dagar, och hade gärna varit kvar längre eftersom att det var sjukt soft, som det heter. Men, nästa semester kallar, så det var bara att sätta sig på Ybussen och åka tillbaka till huvudstaden för mellanlandning. Men ungefär såhär jag har haft det! På bilden ovan skådas typ snickarboden på tomten.
Jag har fotat blommor.
Och mina egna fötter, på ett sånt där tonårskonstnärligt sätt.
Legat vid sjön och badat (25 grader i vattnet!) och hängt med doppingungarna.
Promenerat längs ån.
Druckit kaffe ur nygamla favoritkoppen.
Hängt med Amalia.
Beskådat hur det som krokigt ska bli skall böjas i tid.
Varit vid Mellanfjärden och ätit hallonsorbet.
Hängt med systeryster.
Och resten av familjen.
Och lekt en väldig massa med Alice.
Sedan åkte vi gocart också, men där blev det så många häftiga bilder att det nog får bli ett eget inlägg. Sjukt bra ställe, landstället alltså. Bra grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0