Mycket snack och lite verkstad.

En dag som denna (arbetslös som vanligt, har nu inte jobbat på en vecka) så borde jag skriva bostadsansökningar, ringa till nationer, tvätta, skriva ut blanketter, online-checka in på ryan air inför Berlinresan, tvätta, städa och en massa annat, men det går inget bra. Jag har ingen skrivare, e-legitimationen jag försöker fixa för att kunna ansöka om studiebidrag på CSN strular och tar god tid på sig att aktiveras, nationerna har telefontid typ en timme i veckan och det är 30 grader i min lägenhet så det enda jag egentligen känner för att göra är att ligga i sängen med fläkten så nära som möjligt och äta saffransglass naken. Så det är typ det jag har gjort. Det och satt en tvätt, faktiskt.
Men ikväll så ska jag hem till familjen på datafilsöverföring, grillning, utskrift av alla dessa blanketter och kvällsdopp. Så det känns som att jag kanske har råd att slappa lite idag, när det ändå är sådär dum-i-huvudet-varmt. Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0