Min fantastiska kropp.

Jag gillar inte det här med att behöva äta en massa antibiotika hela tiden. Eller ja, innan jag fick halsfluss var det ju ett tag sedan, men nu är jag på't igen. Urinvägsinfektion; check. Sommar, sol, bad och sånt does that to you. Eller ja, till mig i det här fallet. Surt. Men fick träffa en mycket vettig läkare, och det känns ju alltid bra. Och om fem dagar bör jag vara frisk igen och inte behöva kissa blod mer! Hurra! Och sedan hoppas jag på att slippa stoppa i mig sånt där mer på ett bra tag. Inshallah och ojalá och hopelijk, som vi säger.
Nu packar jag och borde väl städa lite och sånt också. Semsterstart på riktigt imorgon, ska bli skönt att få komma upp på landet lite och bort från stan, hugga in på nya tegelstenen Fågeln som vrider upp världen av Haruki Murakami. Låg ute i solen idag och läste ut Alex Schulmans Skynda att älska, mycket fin bok faktiskt. Och om ett par timmar kommer Sara och äter middag. Det blir mys.

Kommentarer
Postat av: Klara

fågeln som vrider upp världen gillade jag verkligen, skum bok till tusen men ändå tänkvärd och bra skriven. (om jag minns mina tankar rätt, det var två år sedan tror jag jag läste den.)

2010-07-18 @ 20:24:41
URL: http://pasa
Postat av: Hannah

Roligt! Jag har börjat nu, läst ett par hundra sidor och jag gillar den verkligen. Böcker som är lite konstiga sådär faller ofta i min smak. :)

2010-07-22 @ 12:41:18
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0