Dagens I-landsproblem.

Ryan Air är ju bra på sitt sätt. Man kan åka rätt (eller väldigt) billigt till många ställen och det är ju positivt. Men om man faktiskt ska se till att åka billigt får man ju endast ha handbagage med sig, vilket resulterar i packningsångest deluxe. För hur är det egentligen tänkt att jag ska veta vad jag kommer att vilja ha på mig de kommande 4 dagarna? Hur varmt kommer det egentligen att vara? Vad kommer jag vara på humör för, klänning eller shorts? Den svarta eller blå kjolen? För när man bara får ta 10 kg så går det ju liksom inte att ta med båda och se vad man känner för. Icke. Tur att det åtminstone är varmt så att man inte behöver ta med så mycket tjocka, skrymmande kläder.
Men ikväll drar jag i alla fall hem till Linda på tacos med Sanna och Tomas innan jag och värdinnan pallrar oss in i en flygbuss och vidare till Berlin! Så detta är endast en kort mellanlandning. Hörs igen framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0