En lördag med 20 minus.


Lördagen inleddes med ett grymt skönt träningspass, och sedan väntade jag i en evighet i en massa minusgrader på pendeltåg och kom slutligen fram till stans bästa outlet. Där fyndade jag årets skönaste stickade tröja, en grå tröjklänning och en silkig Rules by Mary-klänning med spännande ryggskärning för mindre än vad bara den sistnämnda klänningen skulle ha kostat om jag inte fått den på rea (vilket den egentligen inte var). Kändes ju gött. På kvällen åkte jag sedan hem till den här killen. Han är inte alls lika oskyldig som han ser ut.

Den här tjejen var också där. Vi gjorde och åt tacos i mängder.


Myste med Hector som tyckte att det var väldigt roligt att vara med när vi dansade dansmatta. Det tyckte inte riktigt vi. Vi var rädda att hoppa på honom.

Resten av kvällen skapade vi kreativa nagellacksverk, åt godis och lyssnade på musik.
Det är nog precis såhär man ska spendera kvällar med 20 minus utanför fönstret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0