UNESCO begär Jared Malsins omedelbara frigivning.

Länk finns här.

I övrigt idag försöker jag hålla mig uppdaterad angående vad som händer i den här soppan. Det verkar inte hända så mycket än så länge, men facebookgrupper har startats och lobbyister i USA och Jerusalem är igång och jobbar på det hela. Så saker är i rörelse i alla fall, vilket är positivt.

Annars var jag hemma hos Josse igår och åt tacos och spelade Singstar och Wii med henne, Anne och Christoffer. Finfin kväll. Det var intressant att kliva upp på den där Wii-brädan 377 dagar efter att jag senast stått på den. Vi kan ju säga att förändringen var markant. -7,7 kg. Hjälpars. Well, jag var nästan lika bra på backhoppning fortfarande i alla fall.

Idag ska jag feja och fixa och städa och baka och sånt. Kanske ska jag till och med slå på stort och gå och köpa ballonger. Det är ju ändå bara födelsedagskalas en gång om året, faktiskt (i alla fall ens egna).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0