Tomma skafferier.



Såhär mycket fantasi har jag just nu vad det gäller mat. En rejäl portion fiberrik havregrynsgröt och en leverpastejsmacka. Kan även bero på att jag blev attackhungrig på vägen hem från jobbet (fick snålstjuts av fadren, galet gött. Istället för 1,5 timmars kollektivåkande blev det 45 minuter i gott sällskap, jackpot!) och att jag tänkte iväg och träna strax och att jag verkligen behöver storhandla nu. Så. En värdig middag för en vanlig sketen tisdag. Finare var ju skaldjurspastan pappa bjöd mig på till lunch.

Och imorgon ska jag jobba. Hade hoppats på att slippa eftersom att jag har ett läkarbesök på morgonen och att jag därför skulle kunna börja jobba först rätt sent, men icke sa nicke eller snarare chefen som heter nåt helt annat. Det blir ingen shoppingrunda med ullstrumpbyxköp, second hand-butiksbesök och outletfyndande, vilket jag hade hoppats på att morgondagen skulle få bära med sig. Det blir att sitta i finkostymen och se seriös ut istället. Trååk.

Ikväll ska jag öppna upp och gräva i min old school-datorn. Har fått en nygammal dvd-brännare idag som ska få ersätta den självmördade.

Jag känner ett starkt dansbehov coming on. Lördag, anyone (typ nån av de få som fortfarande råkar bo i denna stad)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0