Synden straffar sig själv.

Ursäkta min franska, men det var då ett helvete att få bort de där lösnaglarna helt och hållet! Köpte nån typ av remover och har suttit med fingrarna i något som känns lite som syra i en halvtimme per hand i två omgångar, och ändå sitter det lim och bös kvar på nageln. Maah! Hädanefter får jag nog nöja mig med de egna naglarna, alternativt låta lösisarna växa ut. Dödssynden (fåfänga, that it) straffar sig själv.

Det är lördag och sol och jag har gått med återvinningen och promenerat och kommit hem och diskat och druckit kaffe och hållt på med ovan nämnda projekt. Om några timmar ska jag gå och kramas med Marie som flyttar till Spanien imorgon bitti. Jag kommer ju sakna dig! Massor. Vem ska jag nu ta långa promenader och spinna med? Jo, Moa. Men ändå. Dock är planen att åka och hälsa på över påsk, yao. Good stuff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0