Middag på självaste födelsedagen.


Idag var det ju min riktiga födelsedag, så jag bjöd hem familjen på middag.



Det blev fetaostfyllda köttfärsbiffar med ugnsstekta rotsaker och sås.

Till dessert hade jag gjort vanilj-och limepanacotta. Den blev finfin.


En trevlig födelsedag, trots att ingen sjöng för mig när jag vaknade. Men jag drack mitt te och åt mina mackor i godan ro, så det var faktiskt väldigt mysigt ändå. Och sedan vankades ju denna fina middag också. Jag fick presenter med, en massa Björn Borg-trosor och en kinesisk och lite svårhanterlig mp4-spelare. Och en tulpan och ett par örhängen. Jag blev så glad, så glad. Nu blir det nya tesorten och ladda in musik!

Kommentarer
Postat av: Auguststine

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2010-12-23 @ 13:43:45
URL: http://auguststine.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0