Fixarsöndag.


Imorse sov jag tills att jag vaknade (konstigt uttryck det där? Klart man sover tills man vaknar, det gör man ju jämt.). Gjorde lyxfrukost bestående av eggs in a basket med ost och svartpeppar, a-fil med bran flakes, linfrön, banan och kiwi, och kaffe förstås. Sjukt fin frukost. Nu spenderar jag dagen i tajts som storskjorta i färd med att tvätta, gå med återvinningen, skura golv (jag har intorkat snöslask i halva hallen), badrum och kök, plocka, betala räkningar, lyssna på syrrans spotify-tips och till och med städa kaffebryggaren. Ikväll kommer Karolina hit och äter middag, då ska jag laga fasters kyckling och sen kladdkaka med glass och granatäpple. Chillad söndag det här. Gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0