Dubbelbokning, helst inte.

Bajs. Imorgon var jag inbokad på halvdag eftersom jag jobbar på ett kontor som har det dag före helgdag, så det kändes ju gött. Planen var att åka hem och storstäda innan gästerna kommer på kvällen. Ta det lugnt och lite så. Men tror ni inte att de ringer från jobbet och säger att jag måste åka till ett annat kontor på eftermiddagen!? Bajs. JAG VILL INTE DET. Man blir helt slut av det flängandet fram och tillbaka, att efter en arbetsdag påbörja direkt nästa, och dessutom ger det ju inget mer klirr i kassan pga mitt avtal med garantilön. Och eftersom att jag inte städade igår så vete gudarna när jag ska hinna med det nu. Får väl bli efter jobbet, klippningen, middagslagandet och ätandet ikväll då kanske. Sova gott sedan?

Nej, usch, det här fick veckan att bli mycket jobbigare. Bitterhet. Att man aldrig har något att säga till om! Sepe. Tack och lov ser jag nog ljuset i tunneln snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0