Dagens.

Jag är så trött på denna evighetsvargavinter! Sitter med tights, jeans, kofta och kavaj på jobbet och huttrar. Snart ska dagen dock förgyllas med en lunch med min kära fader då jag arbetar i hans hoodz denna tisdag. Annars fördriver jag tiden med att läsa min nya favoritblogg BookofMiri typ från början till slut. Som en bok. Ikväll ska jag spinna om det inte tar en alltför lång evighet att ta sig från kontoret, och med lite tur få en ny cd-drive till datorn då min nuvarande tog livet av sig efter mitt senaste Greys Anatomy-maraton. Vilket öde. Vem ska nu underhålla och göra mig sällskap om kvällarna? Ack och ve.

Kommentarer
Postat av: Hann (felstavat men korrekt)



Skaldjurspasta lät ju rätt najs. Själv har jag i två dagar ätit köttfärs-spenat-fetaostpaj i två dagar. Rätt najs det också, även om botten blev för degig.

Ikväll blev det öl. Något man kan unna sig om man jobbar på tog för många helger och dessutom är ledig dagen efter.



Tacoparty.

Margaritas.

Nytt kök.

=

saker att se fram emot.



Hoppas morgondagen inte tråkar dig till döds.

Skola imorgon. Två kapitel som jag inte hunnit plugga... men det löser sig! BRE?!



SÄNG!

VÄRME!

SOVA!



God natt!

2010-01-27 @ 03:06:40
Postat av: Hannah

Vem är den kryptiske kommentatorn, månntro? Unveil yourself!

2010-01-28 @ 22:08:19
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0