Biobesök i schyssta glajjer.



Jag skyllde på begynnande halsont igår och struntade i att träna. Istället gick jag med Sofie, Sanna och Linda på bio och såg Avatar i 3D. Och det var ett väldigt bra beslut.

Jag ville inte att det skulle ta slut! Jag vill också ljudlöst hoppa omkring på trädstammar, rida på drakar och ha fräknar som är som en hel stjärnhimmel. Jag vill också att mossan lyser upp när jag går på den, att små manetliknande frön simmar förbi i luften och vara omgiven av hundra färggranna växter i alla möjliga och omöjliga utföranden. Jag vill också vara ett med naturen och sova i hängmattor och bli ett med vilda djur.

Jag vill med andra ord se filmen igen. NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0