Projektonsdag.

Gårdagens middag var väldigt trevlig. Jag, Karolina och Charlotta träffades vid slussen och begav oss mot Herrmans. Där åt vi oss halvt fördärvade, bara för att fortsätta hem till födelsedagsbarnet på chokladtårta och te och häng.

Min onsdag har hittills varit ypperlig. Jag vaknade kl 10 av att jag fick solen i ögonen. Gick upp och gjorde kaffe och åt frukost, och därefter fortsatte jag med mitt nuvarande hemliga projekt. Sydde i kanske tre timmar, och vill nästan påstå att jag blev färdig. Och nöjd. :) Resultatet får visas när tiden är kommen. Håll ett öga vettja!

Är på bra och handlingskraftigt humör. Spotify spelar India.Arie, Leonard Cohen och senaste tipset Jonathan Johansson, och jag har diskat och plockat, ätit falukorv och snart jag ut i solen, gå med återvinningen och gå och köpa lite mat och en kanske en vårblomma. Ikväll har jag tonåringarna, och det kommer bli intressanta samtal tror jag. Jag känner mig kreativ och inspirerad, och det är alltid då jag mår bäst. Bra tider!

Kommentarer
Postat av: Klara- the missing teenager

Intressanta samtal lät otroligt lockande. Känns jättesynd att missa! Nästa vecka ska inget få stoppa mig! :)



För övrigt är jag otroligt avundsjuk på dina dagar!! Bara tanken att få vakna upp av att solen skiner i ögonen istället för att klockan ringer vid 6 och man känner sig stressad över plugg på en gång känns mycket lockande ;) Och kan det bli bättre än India Arie spelandes i bakgrunden? Jag tror inte det!

(lång kommentar, but that's my thing.)

2010-04-14 @ 21:47:48
URL: http://passazlatan.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jo, det var trist att du inte var med. Bra blev det, trots att vår lilla grupp tyvärr bara bestod av två personer.



Haha, ja, ibland så! Men oftast är det ju som imorse, att de ringer från jobbet vid halv sju och så får man bråttombråttom iväg. Men ja, det gör väl också de lediga dagarna så mycket skönare i jämförelse! :)

2010-04-15 @ 12:27:06
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/
Postat av: JP

Åhnej! Jag som är nyfiken i en strut! :D vad är det för något du syr?!

2010-04-17 @ 08:37:57
URL: http://jpe.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jp, om ett tag får du veta... Men hemlisar kan man ju inte lägga upp såhär till allmän beskådan! Men den som väntar på nåt gott vet du. :)

2010-04-18 @ 19:36:00
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0