It's a slippery slope from here.






























För det första vill jag säga att ja, jag skäms lite. Det känns lite som att jag säljer min själ och min stolthet inför mina trogna 9 läsare. Men som señor sa, det är ju å andra sidan bara de 9 som kommer att veta om det. Men även om detta inte är en Dagens Outfit så är det en titta-vad-jag-har-köpt-bild, och det är ju nästan lika illa. Men jag måste liksom lite ändå; titta vad jag har köpt! Dagens runda förbi Stockholms bäst bevarade hemlighet gjorde mig två klänningar, en t-shirt och ett par skor (!) rikare, och 350 kr fattigare. Kändes onekligen som en bra deal. Och tjejskor! Fantastiskt. Inte varje dag för oss som begåvats med fötter i storlek 42. Det vill jag lova. Så det är därför jag ser så väldigt glad ut på bilden. För fina var de också. Och kostade 100 pix.

I övrigt hade jag tänkt köpa en 20-talsinspirerad påfågelmönstrad klänning. Men gjorde det inte. Och ångrade mig. Och när jag kom tillbaka för att åtgärda detta var det för sent. Ack! Vilket öde! Men jag får väl trösta mig med att en 20-talsinspirerad påfågelmönstrad klänning kanske inte är det mest lättburna som världen har skådat. Men ändå. Jag hävdar mig ändå vara kvinna nog för att bära upp en påfågelsklänning. Men icke. Universum ville annorlunda.

Kommentarer
Postat av: * Em

Hej! Haft en bra helg? :)

2010-04-25 @ 11:40:37
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0