En söndag och en måndag.




Igår åkte jag hem till dessa tösar (och deras föräldrar) på söndagsmiddag. Mycket trevligt, god mat och kurragömma och glass och prat och lek och sånt. Jag passade på att leka lite med inställningar på kameran också när jag väl hade så tacksamma modeller. Fler bilder fast i galna färger togs också, men vem vet, de kanske dyker upp en annan dag.

Denna måndag inleddes med promenad till pendeltåget i blygsamma två plusgrader. Inte en nådig start på veckan vill jag påstå. Men jobbet gick bra och var relativt fyllt av händelser, jag slutade strax efter fyra och begav mig till några butiker i stan för att dels införskaffa mig ett par eftertraktade vita spetsleggings, och dels införskaffa material till det nya hemliga projektet. Hittade nåt som har bra med potential, nu hoppas jag bara på att bli ledig nåt i veckan så att jag får sätta tänderna i det ordentligt. Efter hemfärd lagade jag omelett och gick sedan och lyfte skrot. För första gången på en halv evighet, och det kändes vill jag lova! Som att jag höll på att dö mest hela tiden. Det är galet hur fort man tappar allt. Men tydligen ska det ju gå rätt fort att få tillbaka också. Inshallah.

Jag har förresten sista-minutenändrat. Eller, minut och minut, men såhär ett par dagar före sista anmälningsdag till höstterminen kom jag på att jag faktiskt ska ta och söka Uppsalas pol kand-utbildning i första hand trots allt. För kanske, kanske kan jag ha en chans att komma in på högskoleprovsresultatet. Kanske. Så nu blir det som följande; Uppsala, Lund, Linköping. Blir ju asbra.

Nu; te och musiköverladdning.

Kommentarer
Postat av: Runarkristina

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2010-12-10 @ 12:52:47
URL: http://runarkristina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0