En måndagsrapportering.


Det har faktiskt, peppar peppar, ta i trä, blivit vår i Sverige nu. Idag spatserade jag omkring i en ganska så mesig liten vårjacka, och jag frös inte ens. Det blåste till och med, men inte särskilt kallt. Sånt ger ju alltid lite extra hopp om livet. Speciellt såhär i slutet av april, då det ju faktiskt börjar bli dags. Idag var jag som sagt ledig och drog hem till Linda på hamburgare, som jag sedan stod mig hela dagen på. Lunch for champions! Hector var förstås också med. Han tycker om att slicka en i armhålan och nysa en i ansiktet, samt kliva runt på ens mage. (För er som inte vet så är Hector en mops.) Vi åt, fjollade oss lite och drack kaffe, sedan åkte jag till det där numera asastora köpcentret i Liljeholmen och inkasserade förnödenheter som smink och mat. Därpå powernap/siesta, nudlar och styrketräning. Nu, te.

Bra måndag. Dock utan några särskilt spännande ämnen att underhålla mina kära läsare med, så ni får helt enkelt nöja er med denna rätt ointressanta rapportering av min dag. Men. Inshallah händer det spännande, inspirerande saker snart, som vi kan analysera sönder i fina ord i detta fantastiska forum! Och ibland behöver man ju bara glida runt lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0