En bra fredag.

Imorse vaknade jag klockan åtta efter fina drömmar. Det är fredag och välbehövlig löning. Ser att solen lyser ute, att snömolnen dragit vidare och kanske gett Sverige en chans att återhämta sig efter vinteråterfallet. Solen och vetskapen om den nalkande helgen gör mig på ett strålande humör. Gör kaffe och havregrynsgröt med kanel, äter och gör mig iordning. Åker till jobbet där jag endast ska jobba till klockan två, därefter ska jag träffa två av de bästa personerna för vändor till två av de bästa butikerna, varav en till och med har lagerrensning som börjar idag. Sedan ska jag äta sushi.

Det är en bra fredag.


Kommentarer
Postat av: Richard

Låter som en bra fredag!

En annan har tillbringat de senaste 2 timmarna till att sitta i solen i en park och plugga. 25 grader är det! Är inne en kortis för att dricka kaffe och fylla på vatten sen ska jag ut igen! :)

Längtar inte hem...

2010-04-23 @ 15:07:10
Postat av: Hannah

Låter även det som en minst sagt bra fredag. Låt oss hoppas att eyafjallafjollan inte släpper hem dig än då? :P Vi får la se. Tyvärr jag har misslyckats totalt med att skrämma bort vintern tills att du återvänder. Jag ber om ursäkt. Om det får dig att känna dig bättre kan jag ju nämna att du i alla fall snön. Det gjorde inte vi, typ igår. :/

2010-04-23 @ 23:06:35
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0