En alldeles lagom lång arbetsvecka.

Min arbetsvecka har bestått av två dagar. Det tycker jag är alldeles lagom. Fast det blir ju inte direkt pang-på-chilla i helgen nu, eftersom att jag ska skriva högskoleprovet imorgon. Av Moa fick jag låna en mycket seriös och mycket tjock bok som jag burit med mig överallt. Fast jag har ju knappt öppnat den, än mindre pluggat ordentligt. Igår kväll fick jag en chans och satte mig med en gigantisk kopp te och boken, bläddrade lite men fick inte igång någon koncentration. För trött och distraherad helt enkelt. Men inshallah så går det nog vägen ändå, jag tror ju ändå att mina större chanser ligger i betygsurvalsgruppen. Jag har i alla fall tittat en del på NOG-avsnittet, och det är ju det som känns som att det är där det har potential att gå åt helvete. Men jag tänkte kompensera med att äga på ordkunskapen. Så. Håll gärna tummarna mest hela dagen imorgon!

Kommentarer
Postat av: Richard



Det går säkert jättebra imorgon!



Tänk på att du inte ska LÖSA problemet på NOG, utan bara säga vilket/vilka alternativ som behövs för att lösa. Är du helt lost på nån uppgift så är det bättre att hoppa över den tills vidare (MEN GLÖM INTE ATT GISSA OM DU INTE KAN! 20-25% chans att få poäng!



Det går säkert bra och jag tror du kommer äga både ORD, ENG och LÄS!!! :D och det är mycket poäng! Heja heja!

2010-04-09 @ 16:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0