Kanothajkshelg

Jisses. Jag är helt slut. Har med scouterna paddlat 14 km denna helg, så nog har jag träningsvärk i axlarna minsann. Men det var galet bra, vädret var perfekt och stjärnhimlen igår kväll makalös. Och mat smakar aldrig så bra som på hajk. En mycket fin helg och min näsa är alldeles röd av solen. Innan jag cyklar iväg och röstar tänkte jag bjuda på lite bilder. Enjoy. Tills nästa år.


Vi gör oss redo att ge oss av.


Off we go! Paddling i sjön Sillen utanför Gnesta.


Lunchstopp lördag. Fiskpinnar smakar aldrig så gott som utomhus!


Mot hajkplatsen.


Fulare ställen kan man diska på.


Kvällens lägereld. Godnatt.


Godmorgon världen!


Tandborstningsutsikt innan vidare avfärd mot Vagnhärad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0