Dagens finaste

Alltså, åh. Med tonåringarna ikväll spelade vi spelet Orangino. Det går ut på att en person tar ett kort som bekriver en egenskap, t.ex. excentrisk. Sedan har alla spelare kort med 1-4 på, vilket visar hur mycket man tycker att egenskapen stämmer överens med personen i fråga. Sedan gjorde vi så att vi gick ett varv så alla fick förklara hur man hade tänkt.

Och det blev så himla fint. Alla fick höra en väldig massa fina saker om sin personlighet, och det märktes att alla verkligen menade vad de sa, och att det faktiskt gick in. Typiskt sådana där saker som man generellt inte berättar för varandra, men som betyder så mycket. Jag själv fick ett kort med ordet Eldsjäl. Och det jag fick höra när tjejerna beskrev hur de tänkt när de satte siffran 3 eller 4 fick mig att bli generad och rörd och alldeles jätteglad. Att jag är jätteintressant att lyssna på när jag sätter igång, att det verkligen märks att jag tycker att saker är viktiga. Att det är som den bästa biten i en bra film när jag eldar upp mig på riktigt. Och att jag får "en sån energi som när som tjejer i vår ålder eller yngre får när de ser en snygg kille och blir jättekära".

Åh, ni är så himla fina. Och jag är så glad att få vara ledare för er. Och det känns så otroligt inspirerande att få höra att ni tycker om att lyssna på mig när jag blir sådär jätteuppeldad angående någonting. PUSS! Ni är så himla bra.


Kommentarer
Postat av: NellieBecca

åh, underbart att få höra hur glad du blev!! men faktiskt.. den energin är lixom i topp och om du inte får lätta på hjärtat och verkligen berätta allt du funderat över på om ett visst ämne, så är det nästan som om du håller på att spricka.. jag känner i alla fall så ibland jag oxå!! :P

jaja.. nu ska jag kolla klart på en film.. STOOR KRAM!!!

2009-09-23 @ 21:48:01
URL: http://nelliebecca.blogg.se/
Postat av: Hannah

Haha, åh. Tack så mycket Natta. Det är nog väldigt sant, och just därför jag har den här bloggen. För att kunna berätta alla mina åsikter hur mycket jag vill! ;)

Kram!

2009-09-24 @ 09:59:03
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/
Postat av: Klara

jättebra att du fick höra allt vi... tänkte om dig eller vad man ska säga, haha, för det känns som om man ofta kan gå och tänka såna saker men det blir aldrig av att man säger något till den människan det egentligen gäller!!

Orangino, något jag tycker vi borde spela igen! jag har inte slut på positiva grejer att säga till er! kram kram kram!!

2009-09-24 @ 14:14:04
URL: http://snabellery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0