Borås och Liseberg


Hej världen!

Inget särskilt frekvent uppdaterande den här veckan, jag ber om ursäkt. Men det var liksom fullt upp, en massa jobb, pluggande också blev jag sjuk. Trodde nästan att det var svininfluensan där ett tag, men det gick i princip över lika fort som det kom, så det var det nog inte. Låg hemma och blev omhändertagen i alla fall, så jag klarade mig. :)

Men helgen var i alla fall superb. Richard och jag agerade flyttgubbar åt Malin som i fredags flyttade till Borås. Roadtrip söder ut, det var grejer det. Kom ner sent i fredags kväll och lastade in i syrrans otroligt fräscha, fina nya lägenhet. Grattis, syrran! Lite sömn och dagen därpå drog Malin, Jakob, Richard och jag till Liseberg. År och dar sedan jag var där senast! En heldag, och det var så grymt roligt! Vi åkte Balder 4 eller 5 gånger, lätt det bästa jag åkt. Gick på Spökhotellet Gasten, vilket var galet bra gjort och väldigt läskigt, jag skrek som en riktig tjej vid flera tillfällen. Hela dagen, som var totalt jättelyckad, inkluderade dessutom Flume-Ride, sockervadd, kyssar, popcorn, pariserhjul och skratt. Fint!

Så igår bar det av hemåt igen för matteprov. Tror att provet gick helt ok, nu har jag bara ett delprov och sedan det övergripande provet kvar. Ba'aden khallas! Fantastiskt.

Nåväl. Ska försöka slänga upp nån bild från helgen där också så småningom. När jag lyckats ladda batterierna till kameran.

Ha nu en fin dag och ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0