Torsdagssoppa (utan pannkakor)


Dagens torsdagsmysmiddag. Soppa gjord på kålrot och röda linser med ett gott bröd till. Jag kryddade med timjan, vilket till min stora förvåning fick soppan att smaka precis som ärtsoppa. Tur att jag numera gillar det. :)

Nu har jag pluggat ett par timmar inför slutprovet i Matte C som är imorgon. Känns rätt stabilt, jag har fortfarande lite problem med LN och e-logaritmer, men det ska nog ge med sig. Jag skickade precis in redovisningsuppgiften till läraren också, check! Känns väldigt väldigt skönt att matten snart är avklarad. Det har faktiskt varit roligare än jag trodde i början, just för att jag faktiskt har lärt mig, så det kommer kanske bli lite tomt. Men jag har ju boken kvar om jag blir sugen nån gång, haha. Fast tanken är ju faktiskt att jag ska ta och fila lite på arabiskan igen. Särskilt nu när karln och jag planerar att åka till Palestina och Serbien i vår. Då får han sköta snacket i Serbien och jag i Palestina. Snacka om att komplettera varandra. Häpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0