Saturday is a good day

Idag är en bra dag. Började med kaffe och finhavregrynsgröt med kanel, russin och linfrön. Därefter satte jag igång med det fjärde och sista delprovet i Matematik C. Det kändes som att jag satte det. Peppar, peppar, ta i trä. Låt oss hoppas. :)

Därefter pimpade jag cykeln med nyinkasserade lysen och cyklade iväg till Huddinge och köpte tutt-tejp och grönsaker. Cykelturen var inte alls lika utmattande som härom dagen, så det är nog ett tecken på hälsa. Nästa vecka, då blir det träning!

Så nu ska jag ta och göra lite kaffe och äta en finpralin innan det är dags att börja piffa upp sig ordentligt inför kvällen. Det kommer bli bling, vill jag lova. Ikväll blir middag hos Richard och sedan blueskonsert med Magnus Carlsson på Fasching. Därpå Stockholms bästa klubb, Club Soul, även detta på Fasching. Dans, dans, dans! Och nästan alla de bästa följer med. Åh, peppad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0