Finfredag

Weee! Idag jobbade jag halvdag, full ös medvetslös till klockan ett. Då drog jag hem och har nu suttit med hemprovet i matte (det sista i ordningen) i ca 2,5 timmar. Och jag är inte klar. Jisses, det var rätt svårt det här. Tur att jag inte behöver posta det förrän senast på söndag. Man har ju faktiskt 4 timmars skrivtid rent officiellt, så jag kan ju med gott samvete fortsätta med det imorgon. Förhoppningsvis trillar ett par poletter ner tills dess.

Men nu, hörrni. Nu sitter jag här och är vrålsnygg i min mest dansanta outfit, för ikväll ska jag och Josse på Röyksopp på Berns! Kommer antagligen bli helt och hållet grymt. Snart ska jag dra hem till henne och käka lite, måste ju fylla på ordentligt så vi har rikligt med energi att göra av med under konserten. Länge sedan jag var på konsert. Jag ser mycket fram emot detta. :)

Med lite tur dyker det upp bildbevis på kalaset någon gång under morgondagen också.
Ha en fin kväll! PöZzZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0