but I'm le tired

Usch, idag är jag trött. På ett sånt där gäspa-hela-tiden-och-ha-ont-i-huvudet-sätt. Av en anledning eller en annan låg jag och vred mig halva natten, och som vanligt blev jag stressad över att inte kunna somna, och då går ju hela projektet ännu sämre.

Så nu sitter jag och gäspar och har nog insett att alla koppar kaffe i världen inte skulle göra nån skillnad. Förutom att jag skulle börja skaka och behöva kissa en massa. Men men. Snart är det lunch i alla fall, då ska jag äta god vegetarisk lasagne som vi åt igår. Middagen var mycket trevlig, Freja var mycket trevlig. Så det var fint. Efter jobbet idag ska jag hem och (kanske powernapa?) plugga matte. Slutprovet imorgon nu! Och inlämningsuppgiften vågar jag nästan påstå att jag är klar med. I can see the light!

Och det är soligt ute! :D På lunchen ska jag promenixa i Vanadislunden. Nice. Hej, D-vitaminer och syre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0