angående Jimmie Åkessons (SD) artikel

En kommentar på Jimmie Åkessons artikel på Newsmill. Citat:

"Stå på dig Jimmie!

Jag har valt att lämna landet till viss del p.g.a. invandrings/integrationspolitiken. Jag kände mig helt enkelt förbannat lurad varje gång jag fick mitt lönekuvert och jag visste vart skattepengarna gick till.

Jag högaktar dig för att du har kraft att rota i denna sörja, och jag hoppas innerligt att ni lyckas ta upp en del av alla dessa känsliga frågor på den nationalpolitiska agendan! Du har min röst 2010!
-Akademiker, 2009-10-19, 21:37"

Är det inte höjden av underhållning när folk flyttar utomlands för att de inte gillar den generösa invandringspolitiken? Håhå, jaja, vilket hyckleri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0