None of these boys can dance

Igår var det happening värre. Kalmar nation och Amnesty hade Klubb: Dansa för kvinnors rättigheter, och oj vad vi dansade! Sjukt drag, WILDE! är ju fantastiska och likaså mina fina vänner. Alla var våriga och fina, och kvällen inleddes med fläderdrinkar och frozen strawberry daquiries. Våren kommer faktiskt nu och det känns ju inte annat än rätt. Idag har jag och Matilda skrattat och tittat på fina klänningar, det är Viktors födelsedag, och han och Johannes har inflyttningskalas ikväll. Men först ska tjejerna och jag göra egen sushi och dricka årets första glas rosé hos Lovisa. Våren i Uppsala kommer nog blir bra ändå, jag känner det på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0