they sentenced me to twenty years of boredom.

I ett desperat skri på facebook efterlyste jag lite underhållningstips för en sysslolös arbetsdag. Och se! Det kom en hel liten guldgruva. Och roligheter kan ju fler behöva, så jag tänkte att vi förevigar listan här.
.

Först ut är Katastrofala omslag. Och hjälpars vad mycket katastrofala omslags det gjort! Mycket lustigt. Jag sitter här och fnittrar för mig själv. Och det är ju alltid ett bra betyg.
.
Nästa tips var den gamla klassikern Tjuvlyssnat. En välkänd sida, med ack så högt underhållningsvärde.
.
När man ändå ägnar sig åt lyteskomik kan man ju även passa på att skratta åt felskickade sms. Alltid kul. I samma kategori har vi ju även damn you autocorrect, som ju ställer till det för oss alla då och då.
.
Epic fail blog är nästa tips. höhö, ungefär.
.
Sist ut just nu är xkcd. Sådär, nu ska jag hugga in här och få dagen att gå, tipsar er att göra detsamma vid väl valt tillfälle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0