Kalas!

Igår var det dags för ett minst sagt storslaget kalas. Temat var high school, och vi var hemma hos Frida och Anna, och Marie kom dit i kanske den bästa outfiten. Ryan! Så sjukt bra.
Jag såg ut ungefär som jag gjorde när jag gick i åttan.
Lovisa kom dit!
Matilda var en tjusig lärarinna med pärm i högsta hugg.
Malin spelade baseball.
Frida var ett av de andra födelsedagsbarnen!
Snyggmalin var hiphopare.
Ett av många tappra försök att få till en hård och häftig bild på hiphopcrewet. Gick väl kanske sådär.
Sjukt peppad fest i alla fall. Jag lyckades dock inte få kort på många andra fantastiska utklädnader, som ett gäng übertöntar, sportkillar och vår alldeles egna high school-massaker. Sjukt obehagligt, men antagligen kvällens bästa utklädnad av Åsa och Marina. Rånarluvor och leksaksmaskingevär. Jag säger't.

Kommentarer
Postat av: JP

Jag hade inte en aning om att det var temafest!

2011-01-16 @ 18:20:22
URL: http://jpe.blogg.se/
Postat av: Hannah

Haha, va? Men det stod ju i eventet! Och jag tror att jag sa det också någon gång där i hetsningen om att du skulle komma. :P Oh well, det blir nog fler temafester. :)

2011-01-16 @ 23:00:13
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/
Postat av: JP

Nä det hade jag missat helt. Undrar om inte mobilen utesluter viss information när man kikar på fejan. Brukar vara så. Jag gillar ju att gå all in i temafester! Nästa gång behöver jag vara väl informerad så jag kan skaffa bästa klädseln! :D



Semelkalas låter ju hur bra som helst!

2011-01-18 @ 12:44:44
URL: http://jpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0