Ett år visare.

Igår fyllde jag en hel massa år. Min kära far gratulerade mig med orden "Grattis! När jag var i din ålder var jag gift och fick dig." Tack pappa, tack så hemskt mycket. Min vän och granne Malin kom in och firade mig med ovan beskådade finfika på sängen, väl på första NEK-föreläsningen fick jag en muffins av Elin, i pausen blev jag bjuden på kaffe av Siri och framåt kvällen åt vi middag på Kalmars ett gäng. Jag fick extra fetaost och oliver på min mat eftersom att det var min födelsedag. Bra grejer. Och marängsviss (eller hur sjutton det stavas) med ljus i och sång. Sjukt mycket gott helt enkelt. Vilken fin dag ändå. Trots att man börjar fylla sådär mycket så att det kanske kan räcka nu.
.
Tack alla! Och puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0