jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals.

Jag har flyttat till Uppsala och än har inte så många kommit tillbaka. Korridoren står tom och inget har riktigt dragit igång än. På sätt och vis är det konstigt att vara här utan att ha massor att göra, och alla man har umgåtts med en hel sommar är nu rätt långt bort. Men snart drar det ju igång på riktigt, imorgon är det fadder-kickoff och vi ska ses och peppa allihop, och på söndag så drar insparken igång! Jag ska ha en liten recce på en extrasäng i mitt rum i några dar, och det kommer ju bli sjukt med festligheter, tävlingar, utklädningar och grejer. Det kommer bli grymt.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Måste bara säga att det känns stor att du citerar Säkert! i rubriken. Fint! Och fint att vi är tillbaka i Uppsala igen!

2011-09-02 @ 22:45:52
URL: http://matildawarmarks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0