happiness hit her like a train on a track.

Jag är hemma och vänder, för imorgon flyttar jag tillbaka till Uppsala, korridoren, studentlivet, insparken, nationerna och ekonomikum. Jag flyttar ifrån vår vackra hufvudstad, familjen, småsystrarna, ett helt hus med flera rum att vara i, stockholmsvännerna och kulturlivet. Från ett hem till ett annat. Lika konstigt som vanligt.
.
Men jag har ju också varit på Way out west. Och hjälpars vilka bra dagar! Jag och Matilda bodde hos Siri, precis nära Slottsskogen och vi var på Liseberg, vi var på klubb på Världskulturmuséet, vi var på Robyn och Edward Sharpe & the magnetic zeros, vi var på Prince och Pulp och Jenny Wilson & Tensta Gospel Choir. Vi såg Säkert, Wiz Khalifa, Noah and the Whale, Fleet Foxes, Tallest man on earth, Jonatan Johansson och sist men också störst; Kanye West. Vilken show alltså, helt galet! Och en publik som hette duga och drag och röj och bra tider. En väldigt välordnad festival med väldigt blandad publik, alla möjliga åldrar vilket var rätt gött. Och även väldigt blandade artister, också nice ju. Det blir antagligen till att åka igen.
.
Men nu väntar packning, middag hos Sara, hemkomst, inspark, pepp, pubrunda, gasque, kramar och korridorshäng. Känns rätt fint att nästa del börjar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0