P-party för Paula.

I fredags flyttade vår kära Paula ut ur korridoren. För att hedra henne och sörja lite ordnade vi ett party på tema P. Malins rum fick bli picnicrummet.
Där serverades paj, popcorn och prinskorv.
Malin Js rum fick bli pussrummet. Där fanns det pussar. På post-it-lappar.
Mitt rum blev pimpelrummet, och där kunde man pimpla päronbål och äta lite pinnar och popcorn såklart.
I köket bjöds det på potatischips.
och pinnar
och polkagrisar och päron
och eeeh, prästostbågar....
Väldigt bra alltså.
Malin var pudelrockare!
Jag var polkagris.
Och Malin var pappa.
PEPPEN!
Matilda kom, hon var en parkeringsplats.
Frida kände jag knapp igen. Hon var pundare och vann för bästa utklädnad! Det fantastiska priset blev ett porslinspar. Förstås.
Fin kväll, fina människor (eh, fler än dessa men jag blir ju så dålig på att ta kort vad kvällen lider) men nu är det tomt och sorgligt för att Paula är borta. Men så småningom får vi en ny liten korridorare, det blir säkert himla fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0