Finbesök deluxe!

Vilken dag, vilken helg! Igår kväll lyxade jag, tände ljus, lyssnade på Bo Kaspers och läste nya Filter. Idag var jag duktig, tvättade och pluggade. Och sedan fick jag finbesök! Date med modern, och vilken date sedan! Först fikade vi på Storken (nä, inte Stocken), och mamma bjöd på kaffe och citronpaj. Därpå lite sightseeing, domkyrkan och universitetshuset är ju obligatoriska. Kallt värre var det, så snart vankades värmen igen, italiensk restaurang, lax med saffran och pasta och ett glas rött. Och sedan. Sedan hände det grejer.
Vi har bokat resa! Mamma ska skämma bort oss! Den 25e december åker jag, mamma och Malin en vecka till Gran Canaria och solar och njuter av 25 grader och firar mammas 50-årsdag och nyårsafton och sånt. HUR BRA SOM HELST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0