Svacka.

Just nu känns skolan rätt tung. Den där insikten om att tentan inte alls gick riktigt så bra som man trodde gör ju att man helt plötsligt inte har nån koll på hur man presterar. Jo, jag klarade tentan, absolut, men det var inte med den marginal jag tyckte att det kändes som. Så nu har jag liksom ingen koll. Jag vet inte hur mycket jag kan, och det känns sådär. Jag blir omotiverad och ger halvt upp. Äh, jag vet inte. Just nu vill jag bara titta på IQ-befriade tv-program och äta kakor. Hmpf.

Kommentarer
Postat av: Teologen

Välkommen till den akademiska världen.

Tentor vänjer man sig vid - ge inte upp.



Hur går det med fotandet?

2010-10-20 @ 21:17:48
Postat av: Hannah

Haha, tack tack. Fotandet glöms/prioriteras dessvärre bort, liksom alla andra typer av kreativa aktiviteter tyvärr. Om dygnet ändå hade fler timmar så kanske!

2010-10-20 @ 21:38:12
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0