plus i kanten.

Några bra saker en torsdagskväll som denna;
  • Jag har lyckats plugga en del. Inte så himlarns mycket, men några timmars intensivt inbankande av EU:s politiska system har jag ändå lyckats med.
  • Jag har tränat! Åh, dans-aerobicsen på Friskis. Vilken grej.
  • Jag har tittat på Shima Niavarani är en übermench. Shima gick i min skola på gymnasiet, och tänk vad bra hon är. Fint ju.
  • Jag har fikat på Filip och Hannes. Från AF. Som jag inte har träffat på 7 år. Fantastiskt!
Och även resten av veckan verkar bli fin. Imorgon blir det studier, besök på Återbruket och sedan träning och Idol, lördag får jag finbesök och går på halloweenfest av något slag, och på söndag blir det nog favorit-i-repris-brunch, lite träna och sedan klädbytarkväll.
Jag tycker om Uppsala, trots att det regnar och är kallt. För nu ska tentan gå bra, träningen ska komma igång och vänner ska träffas. Fint.

Kommentarer
Postat av: JP

Alltså visst är det snuskigt!! Det där med tånaglarna!

2010-11-03 @ 21:02:48
URL: http://jpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0