På gott och ont.

Igår var det mitterminsfest. Temat var "På gott och ont" och här är vi hemma hos Elin och fixar innan det var dags. Vi har en clown, två tonårsgraviditeter, en ängel och Harry Potter.
Jag har aldrig känt mig så tacky i hela mitt liv tror jag. Det kändes lite som pricken över i med solpudret i x antal nyanser mörkare än resten av kroppen. Håhå jaja.
Lovisa och jag körde på samma tema.
Söta Matilda.
Så var det dags att ta oss till Uplands. Där mötte vi en mygga/ond tandfe, samt självaste Draco Malfoy.
En bäbis!
Ursula var där, och ett helt gäng kaplaner av olika typ.
Frida var dramatisk kvällen till ära.
Gumman och en teknolog. mihihi.
Ursula och självaste Voldemort. Hu.
Jag hade Mårran till bordsherre! Läskigt.
Johan var lite sliten.
Den obligatoriska ta-bild-på-sig-själv-ovanifrån-tonårs-bilden.
Kvällens snyggaste tatuering.
En fin kväll. På gott och ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0