estocolmo

Hörrni, vet ni. Jag har fotat. Hurra! Snart kommer det festliga bilder från en inflyttningsfest med utklädningstema som jag var på i fredags. Mycket trevligt. Jag var varit och är i Stockholm över helgen och fått för mig att jag är ledig. Jag har haft nån typ av kompis-turné, kramat småsyskon, bakat äppelpaj, fikat nåt så enormt mycket. Lyckats hyvla mig själv i tummen med osthyveln och fått ett silvrigt hologram-plåster av Alice. Lätt värt att hyvla sig i tummen för. Jag har även packat ihop lite grejer att ta med mig upp till Uppis igen imorgon. Däribland gratis-tv nr två då nr ett inte gick att få liv i, en stol, en fåtölj och lite annat smått och gott. Projektet att få mitt rum mysigt och personligt fortsätter!
Och nu har jag precis mailat in mitt PM. Hade packat in datorn i bilen och höll på att glömma bort det helt och hållet. Hade ju varit väldigt snopet när man varit klar i flera dar, att missa inlämningstiden. Tur att jag kom på't.
Puss puss hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0